Regulamin Korzystania z Usługi Płatności Elektronicznych - „PAYNOW” na stronie internetowej www.ggautolublin.pl
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Przedmiotowy Regulamin wprowadza następujące definicje:
- Sprzedawca – GG Auto Lublin Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Piasecka 18, 21-040 Świdnik, zarejestrowana w KRS pod nr: 0000561002, NIP: 713-000-44-02, REGON: 430531569
- Strona internetowa – strona Sprzedawcy dostępna pod adresem https://ggautolublin.pl/, na której możliwe jest skorzystanie Usługi płatności elektronicznej za usługi oferowane przez Sprzedawcę.
- Usługi/Produkty – mieszczące się w profilu działalności Sprzedawcy świadczenia na rzecz Klientów w postaci usług, sprzedaży towarów i produktów, których zakup rodzi obowiązek zapłaty po stronie nabywcy – Klienta. Rodzaj, cena, warunki zwrotu, rękojmia oraz gwarancja oferowanych usług zależą od aktualnie obowiązującej oferty oraz formy ich nabycia.
- Obowiązek zapłaty/Płatność – świadczenie Klienta związane z zapłatą należności za usługę Sprzedawcy lub cenę produktu/towaru.
- Płatność tradycyjna – rozliczenie zapłaty za usługę w formie gotówkowej lub bezgotówkowej przy użyciu przelewu bankowego.
- Usługa Płatności Elektronicznych – usługa umożliwiająca dokonanie płatności elektronicznej na rzecz Sprzedawcy, obsługiwana przez mElements S.A. z siedzibą w Warszawie (ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa, KRS 0000590484, NIP 5223047892, REGON 363203696) w ramach usługi „Paynow” świadczonej przez mBank S.A.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca płatności na rzecz Sprzedawcy.
- Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Z uprawnień przysługującym konsumentom korzysta również osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – na zasadach określonych w art. 38a Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, art. 3855,art. 5564 i 5565 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
- Regulamin – przedmiotowy regulamin mający na celu ustalenia zasad korzystania z usługi płatności elektronicznych przez Klientów Sprzedawcy.
- Przedmiotowy Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Spółki G&G Auto Lublin Sp. z o.o., którzy w ramach nabywania usług sprzedawcy chcą dokonać płatności w formie innej niż tradycyjna. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów Sprzedawca nawiązał współpracę z podmiotem oferującym Usługę Płatności Elektronicznych, której zasady funkcjonowania opisane są poniżej.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: GG Auto Lublin Sp. z o.o., ul. Piasecka 18, 24-040 Świdnik.
- Adres e-mail: kontakt@ggautolublin.pl.
- Telefon: 81/469-77-00
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Do korzystania ze strony internetowej i dokonania płatności elektronicznej potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu;
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies;
- aktywne konto e-mail.
§ 4 ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUGI PŁATNOŚCI ELEKTRONICZNYCH
- W przypadku zakupu usług przez Klienta i powstania po jego stronie obowiązku zapłaty, może On wedle własnego wyboru skorzystać z formy uregulowania należności za pośrednictwem Usługi Płatności elektronicznej. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu wpłynięcia środków na rachunek bankowy Sprzedawcy, niezależnie od wybranej metody płatności
- Płatności elektroniczne realizowane są za pośrednictwem usługi Paynow świadczonej przez mElements S.A., dostawcę usług płatniczych.
- Klient może dokonać płatności za pomocą:
- linku do płatności otrzymanego od Sprzedawcy,
- szybkiego przelewu,
- karty płatniczej (Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro),
- przelewu tradycyjnego.
- Link do płatności może być przekazany Klientowi drogą e-mailową lub innym uzgodnionym kanałem komunikacji.
- Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie wskazanym przez Sprzedawcę.
- Szczegóły płatności, takie jak kwota oraz cel płatności, są określone w wiadomości z linkiem do płatności.
- W przypadku płatności online, Klient ma możliwość wyboru banku, za pośrednictwem którego chce dokonać przelewu. Poniżej przedstawiona jest lista banków oraz Organizacji Płatniczych / Kartowych obsługiwanych przez Paynow:
§ 5 ODSTĄPIENIE OD UMOWY I REKLAMACJE
- Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy na zasadach określonych w przepisach prawa. Szczegółowe uprawnienia Klienta wynikają każdorazowo z zasad związanych z formą nabycia konkretnej Usługi, a informacje ich dotyczące są przekazywane w ramach danego zakupu.
- Wykonując obowiązek informacyjny wynikający z Ustawy z dnia 30 maja 2014 r., o prawach konsumenta, Sprzedawca informuje, że w przypadku umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Powyższe nie ma zastosowania w przypadku, gdy sprzedaż konkretnej usługi objęta jest ustawowym wyłączeniem prawa odstąpienia.
- Bieg terminu określonego w ust. 2 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 2 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu, a w szczególności w przypadku zawierania umów na odległość lub poza lokalem przedsiębiorcy, w terminie 14 dni od daty zakupu Usługi.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
- Reklamacje związane z Usługą Płatności Elektronicznych należy zgłaszać na adres e-mail: kontakt@ggautolublin.pl lub listownie na adres siedziby Sprzedawcy. Sprzedawca odpowie na reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania, w sposób tożsamy dla otrzymanego zgłoszenia reklamacyjnego.
- W przypadku uznania reklamacji/skutecznego odstąpienia, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
§ 6 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem z usługi płatności elektronicznych jest Sprzedawca.
- Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji transakcji oraz zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie internetowej Sprzedawcy.
- Dane osobowe Klientów są przekazywane mElements S.A. wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji transakcji płatniczych i są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności mElements S.A.
§ 7 PRZECHOWYWANIE I DOSTĘPNOŚĆ REGULAMINU
- Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sprzedawcy i Klient może go pobrać lub wydrukować w celu przechowywania w formie fizycznej lub elektronicznej.
- Wszelkie zmiany regulaminu będą publikowane na stronie internetowej i będą obowiązywać od daty ich publikacji.
§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Decydując się na skorzystanie z Usługi Płatności Elektronicznej Klient wyraża zgodę na warunki określone w przedmiotowym Regulaminie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w przypadku zmiany przepisów prawnych lub warunków świadczenia usług płatności przez mElements S.A.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.